CARA2 NAK ORDER

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-PM DI PAGE @FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN
melalui email, mms atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI

Ahad, 21 April 2013

PROSES PEMULIHAN DAN TINDAK BALAS KETIKA MAKN KOLAGEN RUMPAII LAUT, ASLI SABAH.

antara proses penyembuhan makan kolagen rumpai laut >>
jgn risau, proses ni hanya di awal pengambilan je untk membaik pulih badan yg dh lama menyimpan bnyak toksin.(anggaran 1 hingga 2 minggu begantung pda tubuh bdn seseorang .teruskan pengambilan kolagen jangan SKIP. lepas tu anda akan dpt hasil yg memuaskan.boleh share dgn saya d page ni nanti ya.ada juga yg tidak ada langsung merasai proses ni.tu begntung pda individu


SANGAT DISARANKAN UNTUK MEREKA:
-bermasalah kulit (menghapuskan jerawat muka/badan, kudis, kegatalan)
-luka kemalangan/pembedahan (mempercepatkan kesembuhan kecederaan)
-warga emas, sakit terlantar/uzur (untuk memulihkan tenaga)

KESAN TINDAKBALAS PEMULIHAN ( HEALING CRISIS)

Kesan tindakbalas pemulihan berkemungkinan akan di alami oleh pengguna seperti :

-Mengantuk,
-Sedikit keletihan,
-Sakit kepala,
_selesema dan batuk
-Sedikit rasa sakit-sakit di tempat tertentu (selalunya di organ yang pernah bermasalah dan sedang mengalami masalah.
-Keadaan ini berlaku kerana badan bertindakbalas dalam proses detox( badan membuang TOKSID).
-Bagi yang masalah RESDUNG. pengguna kemungkinan akan berasa gatal mata, hidung berair dan berhingus, ini terjadi kerana kesan tindakbalas positif dan ia hanya bersifat sementara.
-Ia BUKANLAH KESAN SAMPINGAN.
-Pengguna juga kemungkinan akan kerap membuang air kecil untuk minggu pertama.

GUNAKAN TANPA WAS-WAS






KESAN HILANGNYA KOLAGEN DALAM TUBUH BADAN .... TANDA2NYA>>>


0 ulasan: